Tuesday, July 14, 2009

往事只能回憶 Catching up to past blog entries

I was going over the entries I had published in this blog and, to my surprise, I had started, but never published, 49 entries! I had every intention of going back to finish up what I was writing and publish every entry. But as time passes, I wonder if anyone would bother reading my old blog entries from months ago?!

這兩天在整理這個部落格的時候,才發現我還有四十九篇尚未發表的文章。都是我過去寫了一半的文章。不是只寫了英文就是只寫了中文。反正還要花很多時間,才有可能把那些文章全補上。可是我在想...看我部落格的讀者們會再回去看我以前寫的文章嗎? 有些文章有可能已經不即時了。我會盡快完成補日記的動作!

No comments:

Post a Comment