Friday, January 1, 2010

新年快樂!!! Happy New Year!!!

I haven't blogged much lately. My new year's resolution is to blog more. But my real wish is to de-clutter my house and really make it nice.

I thought the stores are not open today, so I stayed home. Well, Target is open, but I can't go there everyday. I am waiting for it to markdown its Christmas merchandise to 90% off. I have a feeling the markdown will happen tomorrow morning. Hopefully, someone on the Mycoupons forum will post something about it.

January 1 has been a quiet day for me. The winter holiday is winding down to this weekend. All the visiting relatives will be gone and the kids will be back to school. Everything will be back to normal until the next holiday.

Happy New Year everyone!

今年的新年新希望是....把自己的房子整理好。 我想把囤積在家裏的東西都處理掉! 可是真的是很難割捨自己買的東西。 我曾經看過一篇教導主婦如何整理房子的指南。 基本上,任何東面只要在妳購買後兩年之內都沒有被用過,妳就應該把那東西扔了。 要我把好好的東西丟掉真的是好難喔! 以前的新年新希望都是圍繞著減肥計劃。 我也不知道什麼時候變得比較實際。 不管是減肥計劃還是整頓房子,對我來講,一樣都是高難度的願望。

今天是一月一日, 我本來以為商店都沒開, 結果發現只有我常光顧的 Trader Joe's, Costco, 及 Sam's Club 沒有開。 我本來想去 Target 逛逛, 可是想想再過一、兩天 Target 的聖誕節產品就要被減價到一折了, 到那時候再去逛 Target。

我會再向大家報告到 Target 血拼的結果。

祝福大家新年快樂!

No comments:

Post a Comment