Thursday, September 10, 2009

臺北巿動物園沙畫完整版 "The Zoo" Sand Art by a Taiwanese Artist



Art comes in many formats and this one impressed me tremendously. Who knew sand art could be elevated to such a form?! This piece of animated artwork is done by a world-renowned Taiwanese sand artist, Zhuang Ming-Da. Enjoy the video!

藝術是沒有限制的。 如何發揮某種藝術形式也需要藝術家本身的個人風格。真的沒想到沙畫也可以提升到如此境界。 這個動態沙畫是台灣沙畫藝術家莊明達先生的作品。 這位國際級的沙畫大師所畫出的作品真的是讓人嘆為觀止!

6 comments:

  1. Hi Taiwan Mom:
    偶然發現你的文章 很好耶 我也去買蛋黃少的雞蛋 八月底 我剛從台灣來到 RPV 老公在USC做研究 小孩念 Ridgecrest intermidate 一切都在適應中 不知附近有沒有台灣人的社團或活動可以參加 還是有其他的台灣媽媽可以認識? 因為我剛來沒有認識的朋友 可以給我 email 嗎? Thanks
    sunnyazusa@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hi Taiwan Mom:

    莊明達是有名的藝術家 之前還有保險公司請他拍廣告在台灣的電視上出現好一陣子 也有婚禮請他去畫出新人從戀愛到結婚的故事 很有趣

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. yungwei, 我知道妳是誰啦! 已經到BBH的LA家族回答妳的問題了!

    ReplyDelete
  5. shuhuey, 謝謝妳的留言! 有寫 email 給妳了, check your email!

    ReplyDelete